Autocasco

Start | Likwidacja szkód | Szkoda komunikacyjna | Autocasco

Jakie dokumenty, informacje są wymagane do zgłoszenia szkody?

  • nr polisy autocasco,
  • data i miejsce zdarzenia,
  • dane osobowe i teleadresowe osoby ubezpieczonej,
  • nr rejestracyjny pojazdu,
  • rodzaj uszkodzeń pojazdu,
  • okoliczności zdarzenia,
  • dane adresowe jednostki policji interweniującej na miejscu zdarzenia (o ile policja była powiadomiona o zdarzeniu),
  • miejsce, gdzie mogą odbyć się oględziny pojazdu (miejsce i czas oględzin pojazdu zostanie potwierdzone przez mobilnego rzeczoznawcę, który skontaktuje się w ciągu 7 dni od zarejestrowania szkody przez konsultanta infolinii TUZ TUW).

W jakiej formie TUZ TUW wypłaca odszkodowanie?

Przelew na wskazane konto – najdogodniejsza i najszybsza forma rozliczenia należności. Kwota odszkodowania jest przelewana na wskazany rachunek bankowy już następnego dnia po zatwierdzeniu wypłaty odszkodowania.

Przekaz pocztowy – istnieje możliwość wskazania adresu pocztowego, na który przekazem zostanie wypłacone odszkodowanie.

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu