Kalkulator

Ubezpieczenia domów i mieszkań

Potrzebujesz ubezpieczenia?

Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na wskazane adresy elektroniczne, np. numer telefonu, adres e-mail.
    Wyrażam zgodę na wykonywanie połączeń głosowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, dla celów marketingu bezpośredniego.

    O TUZ

    Start | O TUZ

    O NAS, CZYLI HISTORIA TUZ W SKRÓCIE

    HISTORIA METAMORFOZY I SUKCESU

    TUZ Ubezpieczenia to nazwa marki należącej do polskiego TUZ Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, które powstało w 2003 roku.

    TUZ Ubezpieczenia ma ambicje być asem rynku ubezpieczeń, a nawet liderem w pewnych obszarach. W ciągu ostatnich kilku lat w firmie nastąpiła ogromna przemiana, jaka nie zdarzyła się w żadnym innym towarzystwie ubezpieczeniowym nigdy wcześniej w historii tej branży w Polsce.

    TUZ zmienił strategię, stając się firmą niezwykle elastycznie reagującą na potrzeby Agentów, Brokerów, Klientów i bardzo im wszystkim przyjazną.

    Rynek to zauważył. „TUZ likwiduje aż miło”, „Terminowość, Uważność, Zaufanie” czy O TUZ to się mówi – to tylko niektóre tytuły publikacji z drugiej połowy 2019 roku (te lub inne artykuły można przeczytać klikając linki lub skany poniżej). 2019 okazał się przełomowym rokiem w historii marki TUZ Ubezpieczenia. Rozwój TUZ Ubezpieczenia potwierdziły między innymi nagroda „Instytucja finansowa przyjazna mediacji” przyznana TUZ-owi przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz wyniki finansowe.

    Naszą markę doceniła też “Gazeta Ubezpieczeniowa”, najbardziej prestiżowe pismo w branży. Od redakcji tego tygodnika Piotr Zadrożny, prezes TUZ, otrzymał tytuł “Menedżer Roku 2019”. W uzasadnieniu redaktorzy „Gazety Ubezpieczeniowej” napisali, że tytuł „Menedżer Roku” został przyznany „w uznaniu za:

    • Wyprowadzenie ubezpieczyciela na prostą i budowę nowoczesnej, rentownej firmy w krótkim czasie.
    • Wyrazistą strategię biznesową i wizerunkową oraz jej konsekwentną realizację.
    • Budowę nowoczesnego, zaangażowanego zespołu eksperckiego.”.

    Z tej okazji prezes Zadrożny udzielił ekskluzywnego wywiadu pt. „Bądź uczciwy jak TUZ”.

    W 2020 roku TUZ Ubezpieczenia rozwijała się zgodnie z planem i systematycznie poprawiała swoje wyniki. W nowej i niezwykle trudnej sytuacji spowodowanej koronawirusem TUZ dowiódł, że jest solidną marką, na której można polegać, ponieważ TUZ doskonale wie, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Z myślą o agentach działających lokalnie, zazwyczaj w pojedynkę lub w kilkuosobowych podmiotach gospodarczych bez dużego i silnego zaplecza finansowego i organizacyjnego, czyli w trosce o tych agentów, którzy w czasie pierwszych tygodni pandemii znaleźli się w najgorszej sytuacji, Towarzystwo zorganizowało akcję pod nazwą „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. Jej sukces sprawił, że TUZ został doceniony przez takie podmioty jak „Dumni z ubezpieczeń”, „Dziennik Ubezpieczeniowy” czy „Gazetę Ubezpieczeniową”.

    „Ponad tysiąc agentów zgłosiło się do Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta”, „Agent w TUZ-owej masce” i „Teraz Ubezpieczamy Zdalnie”– to medialne efekty tej akcji, za którą „Gazeta Ubezpieczeniowa” przyznała marce TUZ Ubezpieczenia tytuł „Ubezpieczyciel Miesiąca”.

    Pracownicy TUZ pomagali też pracownikom służby zdrowia szyjąc maseczki w ramach akcji „Maski dla medyków”.

    W 2020 i 2021 TUZ zanotował dalszy wzrost wyników finansowych oraz otrzymał nagrody i wyróżnienia za wprowadzone na rynek nowe produkty. Dwa najważniejsze sukcesy produktów: ubezpieczenie szkolne Bezpieczna Nauka znalazło się na pierwszym miejscu w rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży „Gazety Ubezpieczeniowej”, a ubezpieczenie domu lub mieszkania Bezpieczny Dom już po miesiącu od wejścia na rynek zostało wyróżnione drugim miejscem w rankingu ubezpieczeń nieruchomości zorganizowanym przez „Gazetę Ubezpieczeniową”.

    Ponadto TUZ potwierdził, że jest firmą przyjazną klientom, czemu wyraz dała Komisja Nadzoru Finansowego, która ponownie przyznała tytuł „Instytucja finansowa przyjazna mediacji”.

    Dzięki wzrostowi jakości produktów i usług, prezes Piotr Zadrożny został wyróżniony kolejnymi tytułami ściśle związanymi z TUZ Ubezpieczenia: „Menedżer Roku w Finansach” przez miesięcznik „Home & Market” i „Finansista Roku” przez „Gazetę Finansową”. „Za dokonanie jednej z najbardziej spektakularnych metamorfoz na rynku ubezpieczeniowym” – brzmiało uzasadnienie nagrody „Menedżer Roku w Finansach”. W uzasadnieniu wyróżnienia czytamy również: „Pod zarządzaniem Piotra Zadrożnego TUZ stał się firmą nowoczesną, elastycznie reagująca na potrzeby klientów, a przede wszystkim bardzo dla nich przyjazną.”

    W 2023 roku TUZ będzie obchodził 20-lecie firmy.

    Najciekawsze artykuły, wywiady lub wypowiedzi ekspertów z TUZ Ubezpieczenia:

    „Ubezpieczyciel zajmie się sprzedażą wraku auta. Wykorzysta do tego platformę carrot.pl”, Cashless.pl, 12.02.2021, link do artykułu na stronie internetowej

    „Zarząd TUZ czuje bluesa”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 8-14.02.2021, link do artykułu na stronie internetowej

    „Sprzedać wrak, czasów znak”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 1-7.02.2021, link do artykułu na stronie internetowej

    „Ktoś podszywa się pod TUZ”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 1-7.02.2021, link do artykułu „TUZ Ubezpieczenia przestrzega przed oszustami” na stronie internetowej

    „Artur Stępień zatwierdzony jako zarządzający ryzykiem w TUZ TUW i Partner TUiR”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 25.01.2021, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ Ubezpieczenia ulepsza Bezpiecznego Rolnika”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 27.11.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Przyszłość jest TUZ tuz”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 2-8.11.2020, link do skanu tekstu

    „Jesienne ubezpieczenie upraw z dopłatą z budżetu państwa”, Farmer.pl, 15.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Jesienne ubezpieczenia upraw 2020 z dotacją państwa ruszyły. Co i gdzie można ubezpieczyć?”, „Gazeta Pomorska”, 13.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ dla rolników; z dopłatą, dynamiką i kompleksowo”, AgroNews.com.pl, 12.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ Ubezpieczenia ruszyło z dotowaną ofertą dla rolników”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 12.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ dla rolników: z dopłatą, dynamiką i kompleksowo”, RaportRolny.pl, 12.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ rozpoczął jesienną sprzedaż ubezpieczenia upraw”, Dziennik Ubezpieczeniowy.pl, 12.10.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ sprzedaje omnikanałowo”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 28.09.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ Ubezpieczenia oferuje nowe ubezpieczenia szkolne”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 4.09.2020, link do artykułu ze strony internetowej

    „Artur Stępień nowym członkiem zarządu TUZ TUW”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 2.09.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Wysoka dynamika sprzedaży zdalnej”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 15-21.06.2020; na stronie internetowej gu.com.pl artykuł ukazał się 5.06.2020 pod tytułem „TUZ Ubezpieczenia z wysoką dynamiką sprzedaży”

    „TUZ na dużej fali, pomimo koronawirusa”, „Dziennik Ubezpieczeniowy”, 5.06.2020, link do publikacji

    „Z wirtualu do realu”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 1-7.06.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ i jego nowy szybki Sobol”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 1-7.06.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Cyfrowa odnowa dla Twojej firmy”, Microsoft dla Biznesu, #BusinessNow, maj/czerwiec 2020, link do programu

    „Ubezpieczyciele wspierają służbę zdrowia”, „Gazeta Ubezpieczeniowa (gu.com.pl), 1.06.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Teraz Ubezpieczamy Zdalnie”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 11.05-17.05.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ w elicie ubezpieczających rolnictwo”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 27.04-3.05.2020

    „Agent w TUZ-owej masce” na stronie 1, „Agent w TUZ-owej masce” na stronie 3, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 27.04-3.05.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ Ubezpieczenia: Ponad tysiąc agentów zgłosiło się do Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta”, „Gazeta Ubezpieczeniowa” (gu.com.pl), 23.04.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „TUZ Ubezpieczenia: Wyższe prowizje dla agentów zamiast marży”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 20.04.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „TUZ zwiększa prowizję dla Agentów, którzy odczuli skutki pandemii”, „Obau.pl”, 20.04.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „To jest propozycja POMOCY dla AGENTÓW”, „Dumni z ubezpieczeń”, 17.04.2020, link do skanu tekstu na Facebooku, link do skanu tekstu na blogu „Dumni z ubezpieczeń”

    „Andrzej Strejlau twarzą marki”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 2-8.03.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „TUZ chroni transparentnie”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 24.02-1.03.2020, link do artykułu na stronie internetowej

    „Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia”, Beinsured.pl, 21.02.2020, link do artykułu ze strony internetowej

    „Piłkarski ekspert Andrzej Strejlau będzie reklamował TUZ Ubezpieczenia”, Press.pl, 21.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia”, „Gazeta Ubezpieczeniowa” (gu.com.pl), 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau będzie reklamował TUZ Ubezpieczenia”, WirtualneMedia.pl, 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia”, NowyMarketing.pl, 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Strejlau ambasadorem marki ubezpieczeniowej”, Sportmarketing.pl, 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau, twarz marki TUZ Ubezpieczenia, kończy 80 lat”, MojeBankowanie.pl, 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau twarzą marki TUZ Ubezpieczenia”, OBAU.pl, 20.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Andrzej Strejlau ambasadorem marki TUZ Ubezpieczenia”, „DziennikUbezpieczeniowy.pl, 20.02.2020

    „Andrzej Strejlau, twarz marki TUZ Ubezpieczenia, kończy 80 lat”, Tuz.pl, 19.02.2020, link do skanu artykułu ze strony internetowej

    „Bądź uczciwy jak TUZ”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 20-26.01.2020, str. 5, link do artykułu na stronie internetowej

    „O TUZ to się mówi”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 23.12.2019-6.01.2020, str. 9,

    „TUZ zatrudnia brokerskich tuzów”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 2-8.12.2019, str. 11, link do artykułu na stronie internetowej „Gazety Ubezpieczeniowej”

    „Terminowość, Uważność, Zaufanie”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 25.11-1.12.2019, str. 2, link do artykułu na stronie internetowej „Gazety Ubezpieczeniowej”

    „Obowiązkowe przeglądy domu jednorodzinnego”, Obau.pl, 12.09.2019, link do skanu publikacji ze strony internetowej

    „Czujemy się jak młody tuz”, „Alwis&Serwis”, wrzesień 2019, str. 4-5

    „TUZin małych rat, oTUZ to”, „Alwis&Serwis”, wrzesień 2019, str. 6-7

    „TUZ likwiduje aż miło”, „Alwis&Serwis”, wrzesień 2019, str. 8-9

    „OC nadwyżkowe tylko w TUZ”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 5-11.08.2019, str. 6

    „Nasi agenci wiedzą, co można kopiować”, Obau.pl, 22.07.2019, link do skanu publikacji ze strony internetowej

    „Mały TUZ w drodze na szczyt”, gu.com.pl, 2.07.2019, link do podcastu

    „TUZ wśród tuzów” i „TUZ to znaczy lider”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 1-14.07.2019, str. 1 i 3

    „Mały TUZ dużo i dobrze mediuje”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 24-30.06.2019, str. 19

    „Hokus PoTUZ i walka o pół miliarda”, „Gazeta Ubezpieczeniowa”, 3-9.06.2019, str. 24

    Czy Polacy wybrali bezpieczną taktykę?
    Aktualności

    Nagroda „Srebrny Parasol” dla TUZ Ubezpieczenia

    „Za nieustanny wzrost wyników finansowych i wprowadzanie na rynek nowych produktów wychodzących naprzeciw oczekiwaniom klientów” – tak brzmi uzasadnienie nagrody „Srebrny Parasol 2021”, którą firmie TUZ Ubezpieczenia przyznała redakcja miesięcznika „Home&Market”. W artykule otwierającym 12-stronicowy „Raport Srebrny Parasol”, poświęcony w całości branży ubezpieczeniowej, czytamy między innymi: „Jak w rzeczywistości wygląda świadomość potrzeb ubezpieczeniowych tak wśród […]
    Czytaj więcej

    TUZ z nominacją do Godła „Teraz Polska”! Bezpieczny Dom z prestiżowym wyróżnieniem

    Bezpieczny Dom TUZ Ubezpieczenia to jedyny polski produkt ubezpieczeniowy nominowany do Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w tegorocznej XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi. Na liście nominowanych produktów i usług z różnych branż znalazły się tylko dwa produkty finansowe, w tym jeden produkt ubezpieczeniowy: „Bezpieczny Dom – ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub […]
    Czytaj więcej

    TUZ otworzył pierwszą placówkę partnerską

    – Dzięki takim produktom, jak nagradzane i wyróżniane ubezpieczenie domu lub mieszkania Bezpieczny Dom, czy również nagradzane szkolne ubezpieczenie dla dzieci i młodzieży Bezpieczna Nauka, nasza współpraca z TUZ układa się coraz lepiej – mówi Dionizy Malcherek, prezes firmy MD Partner, z którą TUZ Ubezpieczenia otworzył pierwszą placówkę partnerską. – Chcemy być bliżej klienta, stąd […]
    Czytaj więcej
    Zamknij