Szkoda komunikacyjna

Start | Szkoda komunikacyjna

UPROSZCZONA LIKWIDACJA SZKODY ZA POŚREDNICTWEM TELEFONU

SAM ZOBACZ JAKIE TO PROSTE I SZYBKIE

Trzy rzeczy, których potrzebujesz

SMS od TUZ Ubezpieczenia z linkiem do Twojej sprawy
Smartfona z dostępem do Internetu
10 minut na załatwienie tej sprawy

Jeśli otrzymałeś SMS od Towarzystwa

Od tej chwili masz 48 godzin na wykonanie samolikwidacji (oględzin).

Wybierz dogodny moment dla siebie. Pamiętaj, że będziesz wykonywać zdjęcia pojazdu, więc zadbaj o dobre warunki oświetlenia. Zdjęć nie można pobrać z galerii, wykonujesz je „na żywo” będąc przy pojeździe.

Miej pod ręką dowód rejestracyjny pojazdu oraz oświadczenie spisane ze sprawcą w przypadku szkody z polisy OC – będziemy potrzebować zdjęć tych dokumentów.

Następnie:

  • otwórz SMS i kliknij w link przesłany przez TUZ Ubezpieczenia
  • zaakceptuj warunki usługi – to dla Twojego i naszego bezpieczeństwa!
  • rozpocznij proces – aplikacja poprowadzi Cię krok po kroku.

Przewodnik: co trzeba zrobić krok po kroku

1. Zrobić zdjęcia pojazdu

Aplikacja poprosi o wykonanie smartfonem:

  • dwóch zdjęć całego pojazdu – przód i tył – po przekątnych,
  • jednego zdjęcia licznika z przebiegiem pojazdu,
  • zdjęć uszkodzeń pojazdu.

2. Zrobić zdjęcia dowodu rejestracyjnego oraz oświadczenia sprawcy w przypadku szkody z polisy OC.

3. Zaznaczyć uszkodzenie na szkicu pojazdu. To naprawdę jest proste:

a) Aplikacja wyświetli szkic pojazdu, a Ty wybierzesz na niej uszkodzoną część oraz określisz rodzaj i stopień uszkodzenia.

b) Nie martw się – aplikacja podpowie wszystko, wyświetli listę możliwych uszkodzeń, a Ty jedynie wybierzesz właściwą pozycję.

c) Na koniec sam potwierdzisz, że to już wszystko, a my zajmiemy się resztą.

Jeśli na szkicu pojazdu zaznaczysz coś błędnie lub niekompletnie – jesteśmy po to, żeby to zweryfikować. W aplikacji możesz zamieścić komentarz od siebie.

Zobacz jakie to proste

Co dalej?

Twoje zdjęcia trafiają bezpośrednio do naszych systemów.

Obraz zaznaczonych uszkodzeń pojazdu jest weryfikowany i przeliczany przez nasz system ekspercki.

Nasz ekspert analizuje szkodę.

Po analizie kosztorys jest przesyłamy do Ciebie mailowo oraz sms-em – dostępny jest w aplikacji.

Po zapoznaniu się z kosztorysem masz możliwość jego akceptacji oraz wprowadzenia numeru konta w aplikacji.

Jeśli mamy wszystkie dokumenty. możemy wypłacić odszkodowanie.

WARSZTATY PARTNERSKIE

Uprzejmie informujemy, że TUZ Ubezpieczenia posiada sieć warsztatów partnerskich, w której możesz naprawić pojazd zgodnie z technologią producenta pojazdu przy zachowaniu obowiązującej zasady minimalizacji szkody.

Aby skorzystać z naprawy w naszej sieci możesz:
• zadzwonić na naszą infolinię pod nr 22 327 60 60
• zadzwonić bezpośrednio do sieci współpracującej pod numer telefonu 782 922 888 lub 507 209 040
• wybrać warsztat na stronie https://tuz.pl/likwidacja-szkod/siec-naprawcza-tuz-tuw/

Jeżeli wybierzesz ofertę droższego warsztatu niż oferowany przez TUZ Ubezpieczenia, istnieje ryzyko, że zawyżone koszty naprawy będziesz musiał pokryć z własnych środków (podstawa prawna: art. 363 § 1 k.c. w zw. z art. 826 § 1 k.c.).

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu