Kalkulator

Ubezpieczenia domów i mieszkań

Potrzebujesz ubezpieczenia?

Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na wskazane adresy elektroniczne, np. numer telefonu, adres e-mail.
    Wyrażam zgodę na wykonywanie połączeń głosowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, dla celów marketingu bezpośredniego.

    Zasady likwidacji szkód

    Start | Likwidacja szkód | Zasady likwidacji szkód

    Jakie dokumenty, informacje są wymagane do zgłoszenia szkody?

    Wiemy, że wystąpienie szkody wiąże się ze stresem. Zależy nam, żeby sprawnie przeprowadzić Cię przez proces likwidacji. W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego zakresem ubezpieczenia:

    • Zgłoś szkodę. Możesz to zrobić telefonicznie, poprzez formularz on-line, drogą mailową lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej
    • Opiekun sprawy na wskazany adres e-mail lub listem tradycyjnym przekaże Ci informacje na temat potrzebnych dokumentów. Prosimy o szybkie ich dostarczenie, gdyż znacznie przyspieszy to cały proces likwidacji
    • Maksymalnie w ciągu 7 dni skontaktuje się z Tobą nasz przedstawiciel w celu oszacowania strat
    • Zakład ubezpieczeń ma 30 dni na podjęcie decyzji o wypłacie odszkodowania
    • W przypadku braku potrzebnych dokumentów poinformujemy Cię o tym
    • Odszkodowanie jest wypłacane, jeżeli TUZ TUW ponosi odpowiedzialność
    Ikona dostępności
    Aa+
    Aa-
    Ikona kontrastu