Szkoda majątkowa

Start | Szkoda majątkowa

Przydatne informacje przy zgłoszeniu szkody majątkowej

Zależy nam na sprawnej likwidacji Twojej szkody majątkowej. W tym celu będziemy prosili Cię o wymaganą dokumentację. Informację o potrzebnych dokumentach znajdziesz w umowie, lub otrzymasz na naszej infolinii. Zgłoszenie o szkodzie majątkowej możesz nam przekazać za pośrednictwem formularza online (rodzaj szkody: szkoda na mieniu).

W przypadku likwidacji szkody majątkowej zazwyczaj wymagany jest rachunek strat (odpowiedni spis rzeczy uszkodzonych lub skradzionych) oraz dowód posiadania uszkodzonych/skradzionych przedmiotów.

Szczegółowe informacje o dokumentach znajdziesz pod podanymi linkami: 

Likwidacji szkody majątkowej towarzyszą też oględziny. Warto przygotować trochę czasu dla opiekuna szkody, który w czasie oględzin sprawdzi poprawność dokumentacji oraz powstałe szkody. 

Po zgłoszeniu szkody na mieniu, mobilny rzeczoznawca skontaktuje się w ciągu 7 dni roboczych od jego potwierdzenia, w celu ustalenia dokładnego miejsca i czasu oględzin.

Do tego czasu nie należy wyrzucać i naprawiać uszkodzonego mienia. Sprzęt można zabezpieczyć przed powiększaniem się szkody. Przy czym wszelkie naprawy przed wizytą rzeczoznawcy powinny zostać udokumentowane.

Samodzielna likwidacja szkody majątkowej w TUZ

W trosce o Twoje bezpieczeństwo oraz komfort, udostępniamy możliwość samolikwidacji szkody majątkowej. Dzięki narzędziu xHome wykonasz bezpośrednią likwidację szkody majątkowej.

Formularz poprowadzi Cię przez cały proces i pomoże w zebraniu odpowiedniej dokumentacji. Sam zlikwidujesz szkodę, bez potrzeby udostępniania mieszkania rzeczoznawcy.

Gdy zakończy się procedura odszkodowawcza, otrzymasz wypłatę odszkodowania: przelewem na wskazane konto lub przekazem pocztowym.

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu