Start Ekspert radzi Pomoc Informatyka to jedna z 22 usług assistance zawartych w polisie Bezpieczny Dom

Pomoc Informatyka to jedna z 22 usług assistance zawartych w polisie Bezpieczny Dom

11.03.2022

Zdalna pomoc informatyczna to szerokie wsparcie w różnych sprawach związanych ze sprzętem elektronicznym zawarte w polisie Bezpieczny Dom oferowanej przez TUZ Ubezpieczenia. W czasach, gdy nasze domy są coraz bardziej skomputeryzowane, mamy coraz więcej laptopów, tabletów, smartfonów i innych urządzeń elektronicznych, Pomoc Informatyka jest jedną z najważniejszych usług assistance, z których mogą korzystać posiadacze naszego ubezpieczenia domu lub mieszkania.

Polisa Bezpieczny Dom zawiera aż 22 różne świadczenia Assistance. W poprzednim artykule opisaliśmy Assitance Medyczny, Assistance techniczny, Pakiet pomocy oraz Assistance AGD/RTV. Dzisiaj część 2, w której skupimy się na licznych korzyściach związanych z Pomocą Informatyka.

Zdalna pomoc informatyczna, zawarta w polisie Bezpieczny Dom, obejmuje wiele różnych usług dotyczących różnych sytuacji i wielu różnych rodzajów sprzęt elektronicznego.

W Bezpiecznym Domu informatyk pomoże w wielu sytuacjach

Pomoc informatyka obejmuje zdalną konfiguracji dowolnego programu pocztowego. Informatyk służy wsparciem merytorycznym i technicznym w obsłudze pakietu MS Office, a dotyczy to wszystkich wydanych przez producenta wersji pakietu MS Office. Może też pomóc wsparciem merytorycznym i technicznym w systemach operacyjnych Windows oraz Mac – też w dowolnych wersjach tych systemów.

Bezpieczny Dom to także bezpieczne kanały Social Media

Dla wielu osób to miła niespodzianka, że posiadacza polisy Bezpieczny Dom, mogąc liczyć na pomoc informatyczną, ma również zapewnione wsparcie merytoryczne w obsłudze kanałów Social Media. Oczywiście nie polega to na świadczeniu usługi ciągłej, ale polega na rozwiązaniu bieżących problemów z obsługą takich kanałów. Dla kogoś, dla kogo prowadzenie czy współprowadzenie profilu lub profili w mediach społecznościowych jest ważne, pomoc informatyka w rozwiązaniu bieżącego istotnego problemu związanego z obsługiwanym profilem może być niezwykle istotną zaletą Bezpiecznego Domu.

Bezpiecznego Domu bezpieczne instalacje i deinstalacje

W ramach policy można też liczyć na pomoc w instalacji oraz deinstalacji oprogramowania oraz diagnostyce i naprawie niewłaściwie działającego oprogramowania w przypadku awarii urządzenia (dotyczy czterech świadczeń z listy). Do tego zapewniona jest pomoc przy obsłudze, instalacji i konfiguracji urządzeń oraz oprogramowania oraz sprawdzeniu poziomu bezpieczeństwa komputera – przeskanowaniu w poszukiwaniu wirusów, instalacji odpłatnych, zdalnej pomocy przy usuwaniu wirusów komputerowych lub innego rodzaju potencjalnie niebezpiecznego oprogramowania z urządzeń.

Z Bezpiecznym Domem komputer może działać szybciej

Dzięki pomocy informatyka możliwe jest także przyspieszenie działania komputera – optymalizacja szybkości pracy systemu operacyjnego – a to z pewnością może wpłynąć na lepsze funkcjonowanie mieszkańca lub mieszkańców, oszczędność czasu, a tym samym może dać więcej czasu na cieszenie się Bezpiecznym Domem, czyli domem lub mieszkaniem dobrze ubezpieczonym w TUZ.

Jeśli jednak działania komputera już nie da się przyspieszyć, nasz informatyk doradzi w zakresie doboru nowego urządzenia.

Rodzice i opiekunowie dzieci bezpieczni w Bezpiecznym Domu

Dzieci korzystają ze sprzętów elektronicznych w coraz młodszym wieku, na komputerach, tabletach czy smartfonach robią coraz więcej. Bawią się, grają, czytają, uczą, biorą udział w zajęciach, a więc kontrola rodzicielska czy kontrola opiekuńcza coraz częściej stają się ważną potrzebą lub koniecznością.

Czasem trudno ustawić kontrolę rodzicielską w sprzęcie elektronicznym w sposób odpowiedni dla danego dziecka, a w tym również użyteczna może być pomoc informatyka. Dotyczy to:
– weryfikacji odwiedzanych przez dziecko stron internetowych,
– ustawieniu kontroli rodzicielskiej na popularnych przeglądarkach internetowych,
– blokadzie wybranych przez rodzica lub opiekuna prawnego Ubezpieczonego, będącego dzieckiem w wieku do lat 18, stron internetowych (np. Facebook) – dostęp tylko po elektronicznym wyrażeniu zgody przez rodzica lub opiekuna prawnego Ubezpieczonego,
– stworzeniu osobnego konta z ograniczonymi uprawnieniami systemowymi.

Bezpieczny Dom to znacznie więcej niż tuzin korzyści z pomocy informatyka

Zdalna pomoc informatyczna oferowana w ramach ubezpieczenia Bezpieczny Dom może również dotyczyć pomocy w skanowaniu antywirusowym i maleware, weryfikacji nielegalnego oprogramowania i usunięciu go na życzenie Ubezpieczonego, pomocy w konfiguracji poczty poprzez wsparcie telefoniczne, pomocy w aktualizacji systemów operacyjnych (wsparcie telefoniczne lub instrukcje). Zapewniamy też wsparcie telefoniczne w obsłudze merytorycznej telefonów i urządzeń mobilnych typu tablet z systemami iOS, Android, Windows Phone, wsparcie telefoniczne podczas pobierania, instalowania aplikacji oraz wsparcie telefoniczne podczas konfigurowania płatności przez telefon.

Bezpieczny Dom czeka na wiosnę, Organizacja przeglądu idealna na wiosnę

W następnych odcinku, tuż przed pierwszym dniem wiosny, spróbujemy Państwa przekonać, że to najlepszy pora, aby skorzystać z Organizacji przeglądu na życzenie ubezpieczonego – usługi assistance zawartej w ubezpieczeniu Bezpieczny Dom, jednej z najważniejszych i najatrakcyjniejszych obok usługi Druga Opinia Medyczna.

Wszystkie szczegóły dotyczące ubezpieczenia Bezpieczny Dom są dostępne w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu