Specjalista ds. Obsługi Klienta

30.06.2021

Zakres obowiązków

  • obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
  • rejestracja dokumentów w systemie,
  • kontakt mailowy z Klientem,
  • realizacja wyznaczonych celów,
  • możliwość sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

Nasze wymagania

  • sumienna realizacja powierzonych obowiązków,
  • konsekwentne dążenie do osiągania wyznaczonych celów,
  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientem,
  • samodzielność oraz inicjatywa w proponowaniu nowych rozwiązań i usprawnień,
  • bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów,
  • umiejętność pracy w zespole.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 (praca zmianowa 8h dziennie)
  • udział w szkoleniach i możliwość rozwoju zawodowego
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w instytucji ubezpieczeniowej
  • dostęp do benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki pracownicze na ubezpieczenia).
Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu