Start Ekspert radzi Infolinia TUZ działa jak infoexpress. Zadzwoń i ubezpiecz. Siebie lub kogoś.

Infolinia TUZ działa jak infoexpress. Zadzwoń i ubezpiecz. Siebie lub kogoś.

30.09.2022

Nie musisz nigdzie wychodzić, jechać ani stać w kolejce. Nie musisz też klikać czy pisać. I nie musisz długo czekać, bo sprawę można załatwić od ręki lub w ciągu jednego dnia. Infolinia TUZ Ubezpieczenia działa rekordowo szybko i rozwiązuje sprawy zarówno klientów, jak i agentów.

– Ponad 95% połączeń odbieramy poniżej 30 sekund oczekiwania. 80% procent spraw załatwiamy od ręki lub w ciągu jednego dnia – mówi Attila Zahn, dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia. – W ciągu ostatnich lat sprzedaż polis TUZ Ubezpieczenia przez telefon wzrosła bardzo wyraźnie. Z 3 mln zł w 2019 roku do prawie 6 mln w 2020 oraz do 11 mln w 2021. Liczymy, że w 2022 wzrośnie do blisko 20 mln. W tym samym czasie zwiększył się również zakres wsparcia oferowanego przez telefon agentom współpracującym z TUZ. Zgłaszane sprawy realizujemy w trakcie ich telefonicznego zgłoszenia bądź tego samego dnia.

Najlepsze ubezpieczenia 2022 przez telefon

Polisy TUZ Ubezpieczenia dostępne są u agentów reprezentujących TUZ lub na stronie tuz.pl. – Agenci TUZ należą do ścisłej branżowej czołówki. Oferują kompleksowe doradztwo i pomagają wybrać ubezpieczenia najlepiej dopasowane do potrzeb klientów. Z kolei na stronie tuz.pl są kalkulatory, dzięki którym można łatwo i szybko samodzielnie ubezpieczyć siebie, rodzinę lub bliskich bez wychodzenia z domu czy z biura – mówi Attila Zahn. Dla kogo zatem jest Infolinia?

– Dla wielu osób. Zespołem złożonym z ponad 60 osób procesujemy ponad 115 tysięcy spraw miesięcznie. To znacząco ponad milion rocznie – mówi dyrektor Departamentu Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia. – Każdy klient, podobnie jak każdy agent, jest inny. Jedni wolą kontakt bezpośredni w biurze, inni wolą załatwiać sprawy pisemnie, mailowo, a wiele osób preferuje kontakt telefoniczny. Branża ubezpieczeniowa pod tym względem nie różni się od innych. Mamy wielu znakomitych agentów w całej Polsce, w tym roku otworzyliśmy autoryzowane placówki partnerskie.

TUZ Ubezpieczenia otworzył też flagowy Punkt Obsługi Klienta w Warszawie. – Ale do klientów staramy się docierać różnymi kanałami, żeby mogli wybrać ten, który jest dla nich najwygodniejszy. Oczywiście dla części klientów najprościej i najłatwiej będzie zawrzeć lub przedłużyć ubezpieczenie korzystając z kanału direct, czyli kalkulatorów dostępnych na stronie tuz.pl. Osobom, które wolą porozmawiać, mają wątpliwości, chcą zapytać, a nie chcą wychodzić z domu czy z pracy, polecamy kontakt telefoniczny. Jeszcze inni udadzą się do swojego doradcy ubezpieczeniowego, czyli naszego agenta.

Ubezpieczenia domu lub mieszkania 2022

Najbardziej popularne polisy TUZ Ubezpieczenia to Bezpieczny Dom i Bezpieczna Nauka. Bezpieczny Dom w tym roku został nagrodzony Godłem „Teraz Polska” i zajął pierwsze miejsce w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań w „Gazecie Ubezpieczeniowej”. Bezpieczna Nauka, czyli szkolne NNW, zajęło pierwsze miejsce w ostatnim rankingu ubezpieczeń dla dzieci i młodzieży w „Gazecie Ubezpieczeniowej”. Czy te ubezpieczenia również są dostępne poprzez Infolinię TUZ Ubezpieczenia?

– Tak, najwięcej osób pyta właśnie o te polisy. Podobnie wiele pyta o Ubezpieczenia Komunikacyjne OC/AC/NNW/Assistance i o ubezpieczenia OC Zawodowe. Oferujemy je praktycznie dla każdej grupy zawodowej. Dużym zainteresowaniem cieszą się również na przykład ubezpieczenia rolne, na które właśnie jest sezon, i wiele innych – mówi Zahn.

Telefony, telefony – gdzie dzwonić warto

Jakie są inne powody, żeby dzwonić do Infolinii TUZ Ubezpieczenia?

– Na spotkaniach z naszymi agentami czy menedżerami i dyrektorami regionalnymi staram się doradzać i pomagać. Zawsze też zachęcam, aby z każdą sprawą, która wymaga wyjaśnienia, doprecyzowania czy zarejestrowania po stronie TUZ, od razu dzwonili do nas. Z kolei klientów najlepiej kierować na Infolinię dedykowaną dla nich, czyli pod numer 22 327 60 60. Infolinia TUZ Ubezpieczenia działa szybko i skutecznie, więc warto skorzystać  – mówi Attila Zahn.

– Infolinia, podobnie jak pozostałe działy obsługowe, to jedna z kluczowych wizytówek dobrze działającej firmy. To nie przypadek, że TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym nagrodzonym Godłem „Teraz Polska” i jest nagradzany lub wyróżniany w różnych rankingach i raportach. Z jednej strony to wszystko pokazuje jak bardzo poprawiliśmy w ostatnich latach jakość działania i jakość produktów. Z drugiej strony mobilizuje nas wszystkich w TUZ, aby pracować na jak najwyższym poziomie. Cieszę się, że nasz zespół ma tak znakomite wyniki odbieralności i szybkości realizacji spraw. To bezpośrednio przekłada się na zadowolenie klientów i agentów. A to z kolei ma duży wpływ na wzrost polecalności firmy, a co za tym idzie, również na wyniki sprzedaży – dodaje dyrektor Zahn.

Infolinia wsparciem dla agentów

– Infolinia agencyjna to dzisiaj zespół ekspercki. Nie tylko doradza w sprawie zakresu ubezpieczenia, ale też pełni rolę wsparcia dla agenta na każdej płaszczyźnie – mówi Mateusz Walenda. Dyrektor ds. sprzedaży i obsługi w Departamencie Obsługi i Sprzedaży Bezpośredniej TUZ Ubezpieczenia dodaje: – Zależy nam, żeby agent miał pewność, że klient obsługiwany przez niego zawsze miał pomoc na najwyższym poziomie. I to bez względu na rodzaj sprawy, z którą przychodzi. Sprawy, w których pomagamy najczęściej, poza wspomnianymi wcześniej, to wsparcie w dostępie agenta do systemu sprzedaży i weryfikacja płatności klienta. Bardzo często pomagamy też w sprawach związanych z systemem sprzedażowym oraz underwritingiem, np. akceptacją przekroczeń pełnomocnictw agentów. Agenci są dla TUZ bardzo ważnymi partnerami, więc ich prośby, pytania czy zgłoszenia również staramy się rozwiązywać możliwie najszybciej.
RR
Kliknij, sprawdź, ubezpiecz: Bezpieczny Dom, Bezpieczne Auto, Bezpieczna Nauka, OC Zawodowe

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu