Dziękujemy za złożenie wniosku. Formularz został pomyślnie zapisany pod numerem: 0 i przekazany do rozpatrzenia.

 

Potwierdzenie wraz z numerem złożonego wniosku zostanie wysłane na podany we wniosku adres e-mail.

 

Wnioski o gwarancję do 80.000 PLN obsługiwane są w ramach tzw. uproszczonej ścieżki sprzedaży. W przypadku decyzji pozytywnej gwarancja zostanie wystawiona maksymalnie w 1 dzień roboczy.

Wnioski o gwarancję powyżej 80.000 PLN rozpatrywane są w trybie standardowym tzn. nie obowiązuje ich uproszczona ścieżka sprzedaży. Pracownik TUZ Ubezpieczenia skontaktuje się z Państwem po analizie złożonego wniosku w celu ustalenia dalszego procesowania oraz ustalenia wymaganej dodatkowej dokumentacji.

 

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: gwarancje@tuz.pl

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu