TUZ Ubezpieczenia już po raz trzeci został „Ubezpieczycielem Miesiąca”. Tym razem w uznaniu „za zdobycie Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przez pakiet Bezpieczny Dom w XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi” – ogłosiła redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”.
Redakcja doceniła, że Bezpieczny Dom – czyli ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet do czterech zwierząt domowych – jest jedynym produktem i usługą ubezpieczeniową nagrodzoną w tegorocznym konkursie, a sam TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które zostało wyróżnione Godłem „Teraz Polska”.
Sukces TUZ Ubezpieczenia został doceniony przez specjalistyczną „Gazetę Ubezpieczeniową”, ponieważ konkurs „Teraz Polska” cieszy się wyjątkową popularnością i szczególnym prestiżem. To znakomita reklama dla firmy TUZ, ale również bardzo pozytywny sygnał o ubezpieczeniach, który dotarł do milionów Polaków.
Godło „Teraz Polska” jest uznawane za najefektywniejszy i i najbardziej rozpoznawalny znak promocyjny na polskim rynku. Potwierdzają to badania przeprowadzone w październiku 2021 roku przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, z których wynika, że:
Również w tym roku o przyznaniu nagród „Teraz Polska” informowały różne środki masowego przekazu, w tym zarówno ogólnopolskie, regionalne i lokalne, informacyjne, ogólne i specjalistyczne, jak i branżowe.
Lipcowy tytuł (przyznany za czerwiec) „Ubezpieczyciel Miesiąca” już po raz trzeci został przyznany firmie TUZ Ubezpieczenia. Pierwsze takie wyróżnienie od „Gazety Ubezpieczeniowej” TUZ otrzymał w kwietniu 2020 roku w uznaniu „za wprowadzenie Pełnego Pakietu Pomocy dla Agenta, specjalnej akcji skierowanej do pośredników, którzy mocno odczuli skutki ograniczeń spowodowanych koronawirusem, trafne odczytanie potrzeb agentów i większy od oczekiwanego sukces inicjatywy”. Po raz drugi redakcja doceniła TUZ w taki sposób w październiku 2020 roku. Wtedy TUZ został wyróżniony „za udane wdrożenie wielu rozwiązań cyfrowych ułatwiających dotarcie do produktów ochronnych zakładu oraz usprawniających relacje z klientami, co potwierdza zarówno rosnące zainteresowanie ofertą towarzystwa, jak i przyznanie mu tytułu Najlepszego Cyfrowego Ubezpieczyciela przez kapitułę konkursu Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń”.