Start Aktualności TUZ pierwszym takim ubezpieczycielem od 10 lat

TUZ pierwszym takim ubezpieczycielem od 10 lat

17.07.2022

TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od dziesięciu lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które otrzymało Godło „Teraz Polska”. „Dla klientów, którzy z roku na rok są bardziej świadomi, odpowiedzialni i coraz bardziej wymagający, takie potwierdzenie jakości jest ważną informacją. Klienci takich potwierdzeń szukają” – mówi Michał Lipiński, dyrektor konkursu „Teraz Polska”.

 

W wywiadzie pt. „Klienci szukają potwierdzenia”, który ukazał się w „Gazecie Ubezpieczeniowej”, Michał Lipiński opowiada o nagrodzie „Teraz Polska”, którą w XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi przyznano ubezpieczeniu Bezpieczny Dom TUZ Ubezpieczenia, a także mówi o tajemnicy sukcesu tej nagrody i docenianiu branży ubezpieczeniowej.

Dyrektor konkursu twierdzi, że „jeżeli firma ma znak „Teraz Polska” i dociera z tym przekazem do klienta, klient zazwyczaj wybiera produkt oznaczony Godłem „Teraz Polska”. Dzieje się tak nawet jeśli produkt jest trochę droższy od produktów konkurencyjnych. To zjawisko, ta prawidłowość zostały potwierdzone badaniami.”.

Według badań przeprowadzonych przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku w październiku 2021 roku, aż 88 proc. Polaków deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług, a aż 91 proc. Polaków kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów lub usług.

Jak do tego doszło, że Godło „Teraz Polska” stało się symbolem wiarygodnej weryfikacji produktów, usług i od ponad 30 lat jest gwarantem jakości?

Michał Lipiński odpowiada: – Przede wszystkim duża w tym zasługa sposobu, w jaki wybierani są laureaci. To nie jest konkurs, w którym nagrody przyznawane są na zasadzie uznaniowej, ponieważ wszystko jest efektem ocen eksperckich, a na etapie finałowym decyzje podejmuje niezależna Kapituła. Głównym kryterium oceny jest oczywiście jakość i innowacyjność produktu lub usługi, która trafia do konkursu, oraz satysfakcja klienta. Jeżeli klient jest niezadowolony z produktu lub usługi, to na pewno nie byłby zadowolony, gdyby na bublu zobaczył znak „Teraz Polska”. To od razu dyskredytowałoby nagrodę.

W dalszej części wywiadu dyrektor konkursu mówi: – Przez ponad 30 lat trwania konkursu nagrodziliśmy 823 laureatów i nie zdarzył nam się ani jeden przypadek, żeby ktoś kwestionował przyznaną nagrodę. Ani konkurencja, ani klient. Nie mieliśmy żadnych reklamacji na nagrodzone produkty bądź usługi.

Poniżej skan artykułu w wersji, która ukazała się w papierowym wydaniu „Gazety Ubezpieczeniowej”.

Aktualności – kliknij, sprawdź i przekonaj się, dlaczego TUZ Ubezpieczenia to marka nowoczesna i godna zaufania.

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu