Kalkulator

Ubezpieczenia domów i mieszkań

Potrzebujesz ubezpieczenia?

Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na wskazane adresy elektroniczne, np. numer telefonu, adres e-mail.
    Wyrażam zgodę na wykonywanie połączeń głosowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, dla celów marketingu bezpośredniego.
    Start Prezes TUZ Menedżerem Roku według „Gazety Ubezpieczeniowej”

    Prezes TUZ Menedżerem Roku według „Gazety Ubezpieczeniowej”

    08.01.2020

    Piotr Zadrożny, prezes TUZ Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, został wybrany Menedżerem Roku 2019 – ogłosiła „Gazeta Ubezpieczeniowa”, najbardziej prestiżowe pismo w branży.

    To ogromne wyróżnienie dla marki TUZ Ubezpieczenia. W uzasadnieniu redaktorzy „Gazety Ubezpieczeniowej” napisali, że tytuł „Menedżer Roku” został przyznany „w uznaniu za:

    • Wyprowadzenie ubezpieczyciela na prostą i budowę nowoczesnej, rentownej firmy w krótkim czasie.
    • Wyrazistą strategię biznesową i wizerunkową oraz jej konsekwentną realizację.
    • Budowę nowoczesnego, zaangażowanego zespołu eksperckiego.”.

    Piotr Zadrożny jest prezesem TUZ Ubezpieczenia od lutego 2016 roku.

    – To wyróżnienie jest zasługą armii ludzi pracujących dla marki TUZ Ubezpieczenia. Szczególne podziękowania dla Dawida Piaseckiego i Marcina Łuczyńskiego z Zarządu TUZ-a oraz dla wielu Pracowników, których trudno zliczyć. Bardzo Wam wszystkim dziękuję. „Menedżer Roku” to My, oTUZ to! – tak Piotr Zadrożny skomentował przyznanie tytułu przez „Gazetę Ubezpieczeniową”.

    2019 był najlepszym rokiem w historii marki TUZ Ubezpieczenia. Potwierdzają to między innymi nagroda przyznana przez Komisję Nadzoru Finansowego dla „Instytucji finansowej przyjaznej mediacji” oraz wyniki finansowe. Przypis składki wyniósł 256 milionów złotych, czyli o 55 mln zł więcej niż w roku 2018, co oznacza, że wzrost w 2019 wyniósł 27 procent. Zysk wyniósł ponad 10 mln zł.

    Na bardzo dobrą dynamikę marki TUZ Ubezpieczenia uwagę zwrócił również „Dziennik Ubezpieczeniowy”, który w publikacji z 17 grudnia 2019 roku wymienił TUZ-a jako jedno z nielicznych towarzystw, które rośnie, choć cały rynek ubezpieczeniowy zmalał o 2 procent.

    Ikona dostępności
    Aa+
    Aa-
    Ikona kontrastu