Start Wywiad Prezesa Piotra Zadrożnego w Gazecie Ubezpieczeniowej

Wywiad Prezesa Piotra Zadrożnego w Gazecie Ubezpieczeniowej

20.01.2020

„Trzeba pracować nad tym, żeby Polacy lepiej rozumieli istotę i potrzebę ubezpieczeń” – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia, w całostronicowym i wyjątkowym wywiadzie, który ukazał się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” z okazji przyznania Zadrożnemu tytułu „Menedżer Roku Ubezpieczeń 2019”.

„Co dla Pana oznacza ta nagroda?” – tak brzmi pierwsze pytanie Aleksandry E. Wysockiej, redaktor naczelnej „Gazety Ubezpieczeniowej. Piotr Zadrożny odpowiada między innymi: „Tytuł Menedżer Roku oznacza dla nas, że to była najlepiej wykonana praca na rynku ubezpieczeniowym”.

Dalej prezes TUZ sporo miejsca i uwagi poświęca agentom ubezpieczeniowym. Wspomina o agentach, którzy dzwonili do niego z gratulacjami i dumni, że pracują z TUZ-em. „I to jest bardzo miłe, bo w ubezpieczeniach sprzedaje się poprzez relacje i zaufanie do marki. Ale za marką stoją ludzie, więc jeśli agenci mówią, że cieszą się, że pracują z nami, z TUZ, to znaczy że doceniają, jacy ludzie tutaj pracują. Nasi pracownicy też się cieszą, bo fajnie jest pracować w fajnej firmie, a fajna firma to taka, która jest doceniana przez innych. Wyróżnienie formalnie jest dla mnie, ale wszyscy w TUZ-ie dobrze wiemy, że to sukces zespołu. Menedżer Roku to my, nie tylko ja” – zaznacza rozmówca „Gazety Ubezpieczeniowej”.

„TUZ jest firmą unikalną i lubianą przez agentów” – przyznaje Zadrożny. „Myślę, że dzięki temu przeszliśmy przez ciężkie czasy – razem z naszymi agentami. Dzięki temu, że zostali z nami, że nam ufają i wierzą, że idziemy mocno do przodu. Jest wiele komponentów tego sukcesu, ale to przede wszystkim ludzie. To oni nam pomagają, to oni tworzą sukces” – podkreśla prezes TUZ Ubezpieczenia.

Zapytany o wizję rozwoju, Zadrożny informuje o planie podwojenia przypisu składki do roku 2023. „TUZ to firma młodsza i mniejsza od starych gigantów rynku, ale za to bardzo dynamiczna. Jesteśmy szybcy i elastyczni, dzięki temu dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb agentów, brokerów i klientów, a jednocześnie wprowadzamy nowoczesne technologie. W tym kierunku zamierzamy się rozwijać.” – tak TUZ-a opisuje Menedżer Roku 2019. I dodaje: „Chciałbym potęgować to wrażenie, przekonanie czy wiedzę, że TUZ to firma godna zaufania, uczciwa i bezpieczna”.

„W jakim kierunku powinien rozwijać się rynek ubezpieczeń w Polsce?” – brzmi ostatnie pytanie wywiadu.

„U nas problemem jest to, że klienci (…) niewiele pieniędzy przeznaczają na ubezpieczenia dobrowolne – zarówno życiowe, jak i majątkowe. I nad tym trzeba pracować, żeby Polacy lepiej rozumieli istotę i potrzebę ubezpieczeń. Trzeba edukować, aby kształtować w Polakach chęć lub potrzebę ubezpieczania się, rozwijać poczucie świadomości, że są ubezpieczeni i co to dla nich oznacza, a także pobudzać lub wspierać chęć wydatkowania środków na wznowienia lub nowe ubezpieczenia” – apeluje prezes TUZ Ubezpieczenia.

Cały wywiad można przeczytać w numerze 3 (1079) tygodnika „Gazety Ubezpieczeniowej”, który ukazał się z datą 20-26.01.2020. E-wydanie można kupić klikając w link.

Ikona dostępności
Aa+
Aa-
Ikona kontrastu