17-04-2020
Zwiększamy prowizję dla Agentów oddając naszą marżę
„Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta” to specjalna akcja przygotowana przez TUZ Ubezpieczenia z myślą o Agentach, którzy mocno odczuli skutki ograniczeń spowodowanych koronawirusem.
PREZENTACJA DO POBRANIA
„Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie” – brzmi stare polskie przysłowie. Koronawirus i spowodowane nim zagrożenia oraz nakazy, zakazy i ograniczenia sprawiły, że sytuacja stała się trudna dla wielu osób, także dla wielu Agentów. Wiemy o tym i dlatego postanowiliśmy pomóc.
Szanowni Agenci,
z myślą o Was i specjalnie dla Was, Agentach działających lokalnie, najbardziej zagrożonych sytuacją, stworzyliśmy „Pełny Pakiet Pomocy dla Agenta”. Może z niego skorzystać każdy Agent, który w tym roku sprzedał chociaż jedną polisę TUZ Ubezpieczenia i zarejestruje się poprzez wypełnienie Ankiety.
W ramach pakietu:
dajemy Wam możliwość otrzymania znacznie wyższej prowizji,
przekazujemy Wam maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji,
umożliwiamy zdalne zawieranie polis,
oferujemy tańsze ubezpieczenia i sprzedaż w 12 ratach,
a także proponujemy inne udogodnienia, które mogą i powinny Wam pomóc przetrwać ten trudny okres.
Wierzymy, że dzięki „PPP dla Agenta” bieda Was i nas nie dopadnie, a przysłowie zaczynające się od trzech słów na „P” zmieni swoje zakończenie na happy end: Prawdziwych Przyjaciół Poznaje się w TUZ-ie.
– Wyjątkowe sytuacje wymagają wyjątkowych decyzji. Podjęliśmy takie. Postanowiliśmy oddać Agentom naszą marżę, a nawet więcej. Jestem przekonany, że razem pokonamy ten kryzys – mówi Dawid Piasecki, członek Zarządu odpowiedzialny za pion sprzedaży TUZ Ubezpieczenia.
Pakiet będzie aktywny od 21 kwietnia przynajmniej do 30 czerwca.
PREZENTACJA DO POBRANIA
LINK AKTYWNY DO ANKIETY – KLIKNIJ: https://tiny.pl/7xhxt
14-04-2020
UKNF zagwarantuje stabilność branży ubezpieczeniowej w dobie koronawirusa
Wybuch i rozwój epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 doprowadził wiele małych i średnich przedsiębiorstw do niezwykle trudnej sytuacji finansowej, której skutki będą odczuwalne jeszcze przez wiele miesięcy, a może nawet lat. Wiele firm z branży ubezpieczeniowej zalicza się właśnie do sektora MŚP. Jakie nowe regulacje i modyfikację dotychczasowych wprowadził UKNF, aby wesprzeć towarzystwa ubezpieczeniowe w tym trudnym czasie?
Jak sektor MŚP zareagował na rozwój epidemii?
Już dziś wiadomo, że na kryzysie związanym z epidemią koronawirusa najbardziej ucierpią firmy z branży turystycznej, transportowej, eventowej, a także część handlu i usług np. kosmetycznych, fryzjerskich. Na początku marca bieżącego roku, Rzetelna Firma zleciła agencji IMAS International przeprowadzenie badania mającego na celu sprawdzenie, jak w obecnej sytuacji radzą sobie wspomniane wyżej branże. Okazało się, że w co trzecim przedsiębiorstwie zanotowano spadek sprzedaży i produkcji, a prawie 39% już na początku marca odczuło różne negatywne skutki rozprzestrzeniania się wirusa i nałożonych w tego powodu restrykcji. 37,5% przebadanych firm musiało podnieść koszty prowadzenia działalności.
Z przeprowadzonego badania wynika także, że aż 57% firm boi się ograniczenia sprzedaży przez zmniejszenie popytu, a 51% obawia się braku rąk do pracy. Zważywszy na to, że towarzystwa ubezpieczeniowe w dużej mierze zaliczają się do sektora MŚP warto zapytać, czy mają się czego obawiać w związku z epidemią? Czy sprzedaż takich produktów, jak ubezpieczenie domu i mieszkania, ubezpieczenie samochodu będzie utrzymywała się na niezmiennym poziomie? A jeżeli nie, to jaki pomysł na pomoc branży ubezpieczeniowej ma UKNF?
Czym jest Pakiet Impulsów Nadzorczych?
Jak się okazuje, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF) wypracował szereg działań, których zadaniem jest ochrona interesów klientów firm ubezpieczeniowych, a także zmniejszenie negatywnego wpływu, jaki rozwój epidemii mógłby wywrzeć na stabilność polskiego sektora ubezpieczeń. Przygotowany został między innymi Pakiet Impulsów Nadzorczych na Rzecz Bezpieczeństwa i Rozwoju. Jego zadaniem jest przede wszystkim pomoc w utrzymaniu wypłacalności towarzystw ubezpieczeniowych, a tym samym wsparcie w wywiązywaniu się z postanowień umów zawartych z klientami. Jednym ze sposobów, dzięki któremu branża pozostanie stabilna, jest umożliwienie zdalnego podpisywania polis ubezpieczeniowych (telefon, mail, internet), po wyrażeniu na to zgody przez klienta.
Dodatkowo, UKNF obniży próg kapitałowy oraz zaproponuje sprawniejsze zatwierdzanie przez organ nadzoru uzupełniających środków własnych. Towarzystwa ubezpieczeniowe będą mogły liczyć także na szybszą ścieżkę na drodze do zatwierdzenia przez organ nadzoru miar LTG oraz na zniesienie wymogu stosowania maksymalnej stopy technicznej, co wynikało dotychczas z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów.
Jakie zmiany w bieżącym nadzorze ze strony UKNF?
Oprócz wskazanych wyżej usprawnień w funkcjonowaniu organu nadzoru na korzyść sektora ubezpieczeniowego, UKNF zdecydował się na zawieszenie lub zmniejszenie intensywności kontroli prowadzonych dotychczas w firmach ubezpieczeniowych. Te najważniejsze, jeżeli będą się odbywać, to w miarę możliwości drogą elektroniczną. Dodatkowo, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zwolnił towarzystwa ubezpieczeniowe z konieczności raportowania szczegółowych danych w zakresie UFK, a także innych obowiązków sprawozdawczych. UKNF chce w tym aspekcie uwzględnić indywidualne możliwości organizacyjne i kadrowe każdego ubezpieczyciela.
W związku z tym, że wprowadzono możliwość zdalnego zawierania umów ubezpieczeniowych z klientami, dokumentacja związana z tymi działaniami będzie mogła być archiwizowana również w formie elektronicznej. Będą to nagrania rozmów telefonicznych, korespondencja na poczcie e-mail, czy elektroniczny obraz uzupełnionego przez ubezpieczającego formularza. Wprowadzenie tych możliwości archiwizacyjnych jest szczególnie ważne z perspektywy klienta. Dzięki temu, zyska on bowiem pewność w zakresie wiarygodności zdalnego korzystania z oferty ubezpieczyciela.
UKNF wyraził jednocześnie nadzieję, że zaproponowane rozwiązania pozwolą podmiotom ubezpieczeniowym na takie zorganizowanie pracy i relacji z klientami, że będą się one mogły odbywać z podobną skutecznością, jak dotychczas. Dodatkowo, wdrożony zestaw narzędzi powinien pozwolić zarządom towarzystw ubezpieczeniowych na odpowiednie reagowanie w sytuacjach kryzysowych i przywracanie płynności organizacyjnej.
Digitalizacja branży odpowiedzią na walkę z kryzysem?
Z powyższego podsumowania zestawu wdrożeń zaproponowanych branży ubezpieczeniowej przez UKNF, wyłania się konieczność przeniesienia kanałów kontaktu z klientem na drogę elektroniczną. Okazuje się bowiem, że dzięki uruchomieniu możliwości zdalnego wyboru polisy i podpisania umowy, czy też podjęcia działań z zakresu likwidacji szkód, nawet podczas postępującej izolacji społeczeństw, sektor ubezpieczeniowy może nadal działać sprawnie. Czy to oznacza, że rozwój digitalizacji w tej branży to jedyny słuszny kierunek?
Z pewnością niezwykle ważne jest, aby towarzystwa ubezpieczeniowe korzystały z wielu dostępnych obecnie kanałów komunikacji z klientami. Wynika to choćby ze specyfiki usług ubezpieczeniowych, z których korzystają nierzadko osoby unieruchomione, po wypadkach komunikacyjnych lub znajdujące się w sytuacji, która uniemożliwia im dotarcie do oddziału ubezpieczyciela. Na względzie należy też mieć fakt zmieniającego się trybu życia społeczeństw. Coraz więcej osób wyraża bowiem oczekiwanie, że właściwie każdą sprawę będą mogli załatwić na odległość.
Trzeba jednak pamiętać, że konsultacje dotyczące zakresu polisy ubezpieczeniowej, czy indywidualne dopasowanie jej zapisów do potrzeb klienta mogą okazać się bardziej skuteczne podczas tradycyjnej wizyty w oddziale oraz rozmowy z doradcą. Wiele osób nadal chętnie wybiera tę formę kontaktu.
Czy sytuacja w polskim sektorze ubezpieczeń jest stabilna?
W obliczu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 klienci towarzystw ubezpieczeniowych mogli zacząć zadawać pytania o bezpieczeństwo realizacji swoich polis i wypłacalność ubezpieczycieli. Zastępca przewodniczącego KNF nadzorująca Pion Nadzoru Ubezpieczeniowego Dagmara Wieczorek-Bartczak zapewniła, że firmy ubezpieczeniowe mają zabezpieczony kapitał na poczet realizacji zobowiązań i wypłaty świadczeń objętych umowami z klientami. Wynika z tego, że cały sektor ubezpieczeniowy, a więc także TUW TUZ, znajduje się w stabilnej sytuacji pozwalającej na sprawne działanie z korzyścią dla swoich klientów.
19-02-2020
Andrzej Strejlau, twarz marki TUZ Ubezpieczenia, kończy 80 lat
Mądrość, uczciwość i życiowe doświadczenie – te cechy słynnego trenera i komentatora telewizyjnego sprawiły, że Zarząd TUZ TUW postanowił powierzyć Andrzejowi Strejlauowi rolę ambasadora marki TUZ Ubezpieczenia. Legendarny trener piłkarski i komentator telewizyjny od kilku miesięcy jest ubezpieczony w TUZ.
– Z wiekiem coraz więcej wiem, coraz więcej rozumiem, więc wybieram też coraz lepiej – tłumaczy Andrzej Strejlau.
– Pan Strejlau wybrał nasze polisy ubezpieczeniowe, a my wybraliśmy Pana Andrzeja, ponieważ jego uczciwość jest dla nas niezwykle ważna – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ.
Andrzej Strejlau jest jednym z najsłynniejszych trenerów w historii piłki nożnej, a zarazem jednym z najpopularniejszych komentatorów telewizyjnych. Różne stacje telewizyjne od lat zapraszają go do studia jako eksperta lub komentatora, bo telewidzowie bardzo lubią słuchać jego wypowiedzi wygłaszanych charakterystycznym i łatwo rozpoznawalnym głosem. Z tego powodu powstał nawet dowcip.
W tej historyjce Andrzej Strejlau wsiada do taksówki, gdzie kierowca go pyta: „Panie Andrzeju, dokąd jedziemy tym razem?”. Strejlau odpowiada: „Wszystko jedno”. Taksówkarz zdziwiony mówi: „Jak to? Do której telewizji mam jechać?”. Strejlau z uśmiechem: „Wszystko jedno, wszędzie mnie potrzebują.”.
W latach 70. XX wieku, gdy reprezentacja Polski w piłce nożnej odnosiła pierwsze wielkie sukcesy, Andrzej Strejlau był asystentem słynnego trenera Kazimierza Górskiego. Z czasem sam Strejlau doczekał się nominacji na trenera selekcjonera reprezentacji narodowej. Pracował też w klubach, zarówno polskich, jak iw Grecji, Islandii i Chinach. Obecni polscy trenerzy mogą tylko pomarzyć o podobnej karierze.
Andrzej Strejlau jest uznawany za symbol uczciwości w różnych środowiskach. To szczególnie cenne zważywszy na fakt, że przez dziesięciolecia pracował w środowisku piłkarskim, niezwykle narażonym na korupcję.
"Andrzej Strejlau to pierwszy trener, któremu nie mogę nic zarzucić. Jest obiektywny, uczciwy, nie faworyzuje nikogo. Nie ma lepszego fachowca w Polsce. Nie zmienię mojej opinii o nim nawet wtedy, jeśli nie powoła mnie już do reprezentacji" – powiedział kiedyś Dariusz Dziekanowski, słynny przed laty piłkarz Legii Warszawa, Widzewa Łódź i Celticu Glasgow, reprezentant Polski, którego Jerzy Chromik zacytował w swojej książce pt. "On, Strejlau".
Jak to się stało, że twarzą TUZ Ubezpieczenia nie został żaden popularny aktor czy słynna piosenkarka, ani inny celebryta, lecz blisko 80-letni Andrzej Strejlau?
– To było trochę jak olśnienie. Zanim do niego doszło długo zastanawialiśmy się i szukaliśmy odpowiedniej osoby, która pasowałaby zarówno do branży ubezpieczeniowej, jak i konkretnie do naszej firmy – opowiada Piotr Zadrożny. – Chcieliśmy się związać z osobą uczciwą, o nienagannej reputacji, symbolem prawości, ale zarazem z osobą bardzo doświadczoną, czyli raczej starszą. Być może wiele innych osób cieszy się większą popularnością, być może są bardziej rozpoznawalne, ale to właśnie Pan Andrzej Strejlau jest postrzegany jako symbol uczciwości. Oczywiście o wielu osobach można powiedzieć, że są uczciwe, że mają nieposzlakowaną reputację, tyle że niewiele jest osób, które pozostały uczciwe mimo kilkudziesięciu lat pracy w branży niezwykle narażonej na korupcję. Pan Andrzej Strejlau jest właśnie taką osobą. Można powiedzieć, że połączyła nas właśnie uczciwość.
Czy bardziej odpowiednią osobą do promowania marki TUZ Ubezpieczenia nie byłby ktoś młodszy? – My nie sprzedajemy modnych ubrań, ekskluzywnych kosmetyków. My proponujemy ubezpieczenia – tłumaczy prezes Zadrożny.– Mądry wybór polisy nie kojarzy się z młodością, raczej wręcz przeciwnie: młodość może być kojarzona z ryzykiem, odrobiną szaleństwa, niekoniecznie z rozsądkiem i odpowiedzialnością. Najlepsze ubezpieczenia łatwiej wybrać mając odpowiednią wiedzę i doświadczenie. Pan Strejlau je ma i jest ubezpieczony w TUZ-ie. To dla nas bardzo ważne, ponieważ w ubezpieczeniach i w ogóle w finansach uczciwość jest czymś absolutnie fundamentalnym. Przez kilkadziesiąt lat swoją mądrością i doświadczeniem Pan Strejlau konsekwentnie udowadniał, że zasługuje na szczególny szacunek i zaufanie – podkreśla Piotr Zadrożny.
Panie Andrzeju, z okazji 80. urodzin życzymy Panu zdrowia, szczęścia i jeszcze wielu lat w takiej formie fizyczno-intelektualnej, którą zadziwia Pan nawet znacznie młodszych od siebie.
20-01-2020
Wywiad Prezesa Piotra Zadrożnego w Gazecie Ubezpieczeniowej
„Trzeba pracować nad tym, żeby Polacy lepiej rozumieli istotę i potrzebę ubezpieczeń” – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia, w całostronicowym i wyjątkowym wywiadzie, który ukazał się w „Gazecie Ubezpieczeniowej” z okazji przyznania Zadrożnemu tytułu „Menedżer Roku Ubezpieczeń 2019”.
„Co dla Pana oznacza ta nagroda?” – tak brzmi pierwsze pytanie Aleksandry E. Wysockiej, redaktor naczelnej „Gazety Ubezpieczeniowej. Piotr Zadrożny odpowiada między innymi: „Tytuł Menedżer Roku oznacza dla nas, że to była najlepiej wykonana praca na rynku ubezpieczeniowym”.
Dalej prezes TUZ sporo miejsca i uwagi poświęca agentom ubezpieczeniowym. Wspomina o agentach, którzy dzwonili do niego z gratulacjami i dumni, że pracują z TUZ-em. „I to jest bardzo miłe, bo w ubezpieczeniach sprzedaje się poprzez relacje i zaufanie do marki. Ale za marką stoją ludzie, więc jeśli agenci mówią, że cieszą się, że pracują z nami, z TUZ, to znaczy że doceniają, jacy ludzie tutaj pracują. Nasi pracownicy też się cieszą, bo fajnie jest pracować w fajnej firmie, a fajna firma to taka, która jest doceniana przez innych. Wyróżnienie formalnie jest dla mnie, ale wszyscy w TUZ-ie dobrze wiemy, że to sukces zespołu. Menedżer Roku to my, nie tylko ja” – zaznacza rozmówca „Gazety Ubezpieczeniowej”.
„TUZ jest firmą unikalną i lubianą przez agentów” – przyznaje Zadrożny. „Myślę, że dzięki temu przeszliśmy przez ciężkie czasy – razem z naszymi agentami. Dzięki temu, że zostali z nami, że nam ufają i wierzą, że idziemy mocno do przodu. Jest wiele komponentów tego sukcesu, ale to przede wszystkim ludzie. To oni nam pomagają, to oni tworzą sukces” – podkreśla prezes TUZ Ubezpieczenia.
Zapytany o wizję rozwoju, Zadrożny informuje o planie podwojenia przypisu składki do roku 2023. „TUZ to firma młodsza i mniejsza od starych gigantów rynku, ale za to bardzo dynamiczna. Jesteśmy szybcy i elastyczni, dzięki temu dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb agentów, brokerów i klientów, a jednocześnie wprowadzamy nowoczesne technologie. W tym kierunku zamierzamy się rozwijać.” – tak TUZ-a opisuje Menedżer Roku 2019. I dodaje: „Chciałbym potęgować to wrażenie, przekonanie czy wiedzę, że TUZ to firma godna zaufania, uczciwa i bezpieczna”.
„W jakim kierunku powinien rozwijać się rynek ubezpieczeń w Polsce?” – brzmi ostatnie pytanie wywiadu.
„U nas problemem jest to, że klienci (…) niewiele pieniędzy przeznaczają na ubezpieczenia dobrowolne – zarówno życiowe, jak i majątkowe. I nad tym trzeba pracować, żeby Polacy lepiej rozumieli istotę i potrzebę ubezpieczeń. Trzeba edukować, aby kształtować w Polakach chęć lub potrzebę ubezpieczania się, rozwijać poczucie świadomości, że są ubezpieczeni i co to dla nich oznacza, a także pobudzać lub wspierać chęć wydatkowania środków na wznowienia lub nowe ubezpieczenia” – apeluje prezes TUZ Ubezpieczenia.
Cały wywiad można przeczytać w numerze 3 (1079) tygodnika „Gazety Ubezpieczeniowej”, który ukazał się z datą 20-26.01.2020. E-wydanie można kupić klikając w link.
09-01-2020
Zaopiekujemy się Twoim samochodem
Masz problem z samochodem? Chcesz wykonać przegląd? Zmienić olej? Miałeś wypadek? AUTO CONCIERGE to nowy produkt TUZ Ubezpieczenia.
Dzięki niemu zaoszczędzisz swój czas, gdyż wszystkie powyższe czynności przebiegną łatwo i błyskawicznie.
W ramach AUTO CONCIERGE zapewnimy Ci:
organizację pomocy w zakresie naprawy samochodu oraz naprawy opon;
12-miesięczną gwarancję na dokonane naprawy i wymieniane części;
dedykowanego opiekuna, który zawsze jest do Twojej dyspozycji;
sprawną obsługę Twojego zgłoszenia;
rabaty na usługi serwisowe i części;
pomoc informacyjną w razie awarii, wypadku lub codziennej eksploatacji pojazdu.
Nie czekaj, sprawdź ubezpieczenie AUTO CONCIERGE u swojego Agenta!
#TUZ #ubezpieczenia #oTUZto
08-01-2020
As kolarstwa z TUZ-em Ubezpieczeń
Pierwszy w historii polski kolarz zawodowy Czesław Lang i Piotr Zadrożny, bardziej znany jako prezes TUZ Ubezpieczenia niż jako kolarz, wkrótce przeprowadzą taką akcję, że peleton może być bardzo zaskoczony.
- Pozyskanie takiego zawodnika lub partnera jak Czesław Lang to marzenie każdego kolarskiego zespołu – mówi Piotr Zadrożny. Jak ocenia swoje kolarskie szanse z Czesławem Langiem, czy to będzie wspólna ucieczka, czy Zadrożny chce wygrać z Langiem? Prezes TUZ odpowiada: – Wygrać z takim zawodnikiem, legendą kolarstwa, Czesławem Langiem? Chyba jeszcze mocno potrenuję i poczekam, przynajmniej z pięć lat. Na razie myślimy o wspólnej akcji i mam nadzieję, że wygramy razem lub wygra ktoś inny, ale też z naszej drużyny. Już wiem, że to bardzo realne.
- Ubezpieczenia to bardzo ważna sprawa, przekonaliśmy się o tym, więc też uważam, że warto zrobić razem coś pożytecznego. Tak, potwierdzam, TUZ i ja planujemy wspólną akcję – mówi Czesław Lang.
Czesław Lang zdobył srebrny medal igrzysk olimpijskich w Moskwie w 1980 roku. Potem był pierwszym w historii polskiego kolarstwa reprezentantem Polski, który został kolarzem zawodowym. Dziewięć razy startował w słynnym wyścigu Giro d’Italia, trzy razy w Tour de France. Wygrał w sumie 30 wyścigów zawodowych. Po zakończeniu kariery sportowej został dyrektorem generalnym Lang Team i Tour de Pologne. Głównie dzięki Langowi ten wyścig zyskał renomę porównywalną z dawnym Wyścigiem Pokoju i największymi wyścigami zawodowców.
Na razie szczegóły współpracy Czesława Langa i Piotra Zadrożnego owiane są tajemnicą, ale zdjęcie dyrektora firmy Lang Team w żółtej koszulce lidera z reklamą firmy TUZ Ubezpieczenia świadczy o tym, że projekt ma charakter zdecydowanie sportowy.
#LangTeam #CzeslawLang #TUZ #ubezpieczenia #PiotrZadrożny #CzesławLang #PiotrZadrozny #kolarstwo #akcjazaskakujepeleton #oTUZto
08-01-2020
Prezes TUZ Menedżerem Roku według „Gazety Ubezpieczeniowej”
Piotr Zadrożny, prezes TUZ Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, został wybrany Menedżerem Roku 2019 – ogłosiła „Gazeta Ubezpieczeniowa”, najbardziej prestiżowe pismo w branży.
To ogromne wyróżnienie dla marki TUZ Ubezpieczenia. W uzasadnieniu redaktorzy „Gazety Ubezpieczeniowej” napisali, że tytuł „Menedżer Roku” został przyznany „w uznaniu za:
Wyprowadzenie ubezpieczyciela na prostą i budowę nowoczesnej, rentownej firmy w krótkim czasie.
Wyrazistą strategię biznesową i wizerunkową oraz jej konsekwentną realizację.
Budowę nowoczesnego, zaangażowanego zespołu eksperckiego.”.
Piotr Zadrożny jest prezesem TUZ Ubezpieczenia od lutego 2016 roku.
– To wyróżnienie jest zasługą armii ludzi pracujących dla marki TUZ Ubezpieczenia. Szczególne podziękowania dla Dawida Piaseckiego i Marcina Łuczyńskiego z Zarządu TUZ-a oraz dla wielu Pracowników, których trudno zliczyć. Bardzo Wam wszystkim dziękuję. „Menedżer Roku” to My, oTUZ to! – tak Piotr Zadrożny skomentował przyznanie tytułu przez „Gazetę Ubezpieczeniową”.
2019 był najlepszym rokiem w historii marki TUZ Ubezpieczenia. Potwierdzają to między innymi nagroda przyznana przez Komisję Nadzoru Finansowego dla „Instytucji finansowej przyjaznej mediacji” oraz wyniki finansowe. Przypis składki wyniósł 256 milionów złotych, czyli o 55 mln zł więcej niż w roku 2018, co oznacza, że wzrost w 2019 wyniósł 27 procent. Zysk wyniósł ponad 10 mln zł.
Na bardzo dobrą dynamikę marki TUZ Ubezpieczenia uwagę zwrócił również „Dziennik Ubezpieczeniowy”, który w publikacji z 17 grudnia 2019 roku wymienił TUZ-a jako jedno z nielicznych towarzystw, które rośnie, choć cały rynek ubezpieczeniowy zmalał o 2 procent.
01-11-2019
TUZ Ubezpieczenia zapewnił Klientom GLOBALny Assistance
- TUZ Ubezpieczenia zaczyna współpracować z Global Assistance – poinformował prezes TUZ TUW Piotr Zadrożny.
- Tak, naprawdę niezmiernie miło nam poinformować, że już 1 listopada w gronie partnerów marki TUZ Ubezpieczenia pojawi się Global Assistance, jeden z podmiotów z Grupy VIG – mówi Dariusz Radaczyński, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w TUZ. – W ramach współpracy Global Assistance będzie świadczył dla nas usługi związane z Home Assistance oraz Motor Assistance. Jesteśmy przekonani, iż całkowicie spełni oczekiwania naszych Klientów, a jakość świadczonych usług, które do tej pory były dostępne wyłącznie w ramach VIG, przełoży się bezpośrednio na zadowolenie Klientów. Warto to wyraźnie podkreślić, że jesteśmy pierwszym towarzystwem ubezpieczeniowym spoza grupy VIG, dla którego komercyjne usługi świadczyć będzie Global Assistance – stwierdził dyrektor Radaczyński wkrótce po rozpoczęciu współpracy z Global Assistance.
- Global Assistance jest doświadczoną firmą, która współpracuje z wymagającymi partnerami – komentuje prezes Piotr Zadrożny. – To, że będziemy korzystać z ich doświadczeń i wiedzy, z pewnością polepszy jakość serwisu marki TUZ Ubezpieczenia. Nasi klienci będą mieli bardzo dobrą obsługę. Global Assistance to niezwykle istotna część dużej korporacji międzynarodowej, więc możemy Klientów zapewnić, że kupując nasze produkty, będą mieli zagwarantowaną obsługę na wysokim poziomie międzynarodowym. Mamy nadzieję, że współpraca z Global Assistance zwiększy zaufanie Klientów i Agentów do naszych produktów – powiedział prezes Piotr Zadrożny.
Umowa z Global Assistance to kolejny krok w rozwoju marki TUZ Ubezpieczenia i potwierdzenie wcześniejszych słów Prezesa Piotra Zadrożnego, który konsekwentnie chwali pracę Departamentu Likwidacji Szkód w TUZ TUW:
„Jedną z najmocniejszych zalet marki TUZ Ubezpieczenia jest likwidacja szkód. Z roku na rok szkody likwidowane są coraz szybciej. Nasza likwidacja wygrywa konkurencję nawet z największymi towarzystwami lub jest na co najmniej porównywalnym poziomie. Cieszymy się z tego, ponieważ likwidacja szkód to bardzo ważny obszar, kluczowy dla oceny towarzystwa ubezpieczeniowego – moim zdaniem to najważniejszy czynnik, kształtujący wizerunek firmy. Starą prawdą jest, że ubezpieczenia stoją likwidacją, a w wyścigu o serca Agenta i Klienta wygrywają ci, którzy mają w tym obszarze najefektywniejsze procesy. Zaufanie Klienta i Agenta przekłada się później na sukces ekonomiczny. Z naszej likwidacji jesteśmy dumni, dlatego chwalimy się nią również w osobnym tekście, w którym o przyczynach sukcesu opowiada Dariusz Radaczyński, Dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód” – stwierdził Prezes Piotr Zadrożny w artykule „Czujemy się jak młody TUZ”, który ukazał się we wrześniowym numerze czasopisma „Alwis & Serwis”.
"O tym, dlaczego likwidacja szkód stała się tak dużą zaletą marki TUZ Ubezpieczenia, dyrektor Dariusz Radaczyński opowiada w wywiadzie pod tytułem "TUZ likwiduje aż miło".