Kalkulator

Ubezpieczenia domów i mieszkań

Potrzebujesz ubezpieczenia?

Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na wskazane adresy elektroniczne, np. numer telefonu, adres e-mail.
    Wyrażam zgodę na wykonywanie połączeń głosowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, dla celów marketingu bezpośredniego.
    Start Koronawirus? Zadzwoń do TUZ i połącz się z Infolinią COVID-19.

    Koronawirus? Zadzwoń do TUZ i połącz się z Infolinią COVID-19.

    24.04.2020

    Boisz się koronawirusa, nie wiesz co robić, chcesz zapytać? Zadzwoń na Infolinię COVID-19. Wystarczy połączyć się z numerem 22 327 60 60, a następnie wybrać cyfrę 8. „Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa” udzieli Ci pomocy niezwłocznie. Infolinia powstała we współpracy z naszym partnerem Global Assistance.

    Z naszych porad mogą skorzystać wszyscy Klienci TUZ Ubezpieczenia, wszyscy Agenci, Podwykonawcy i Pracownicy towarzystwa. Porady obejmują zagadnienia dotyczące zdrowia, prawa i spędzania czasu w czasie pandemii. Można dowiedzieć się więcej na temat higieny i bezpieczeństwa w czasach zarazy, gdzie są czynne apteki całodobowe, uzyskać informacje w zakresie obostrzeń (ograniczeń, nakazów, zakazów, zaleceń) wynikających z regulacji rządowych wpływających na życie codzienne.

    Mamy nadzieję, że dzięki wsparciu naszej Infolinii więcej spraw będą Państwu mogli załatwić pozostając w domu i nie ryzykując zarażenia koronawirusem.

    Infolinia jest czynna codziennie w godzinach od 8:00 do 18:00.

    Infolinia została otwarta przy współpracy z Global Assistance, który od ubiegłego roku jest partnerem marki TUZ Ubezpieczenia.

    – Dzięki współpracy z Global Assistance nasi Klienci mają zagwarantowaną i obsługę na najwyższym międzynarodowym poziomie. Uruchomienie wspólnej Infolinii COVID-19 to tylko dowód naszej dobrej współpracy, wspólnej troski o naszych Klientów i wszystkich pracujących lub współpracujących z nami osób – mówi Piotr Zadrożny, prezes TUZ.

    O nawiązaniu współpracy TUZ Ubezpieczenia z Global Assistance można przeczytać w artykule pt. „TUZ Ubezpieczenia zapewnił Klientom GLOBALny Assistance”, który w ubiegłym roku ukazał się pod tytułem „TUZ działa GLOBALnie”.

    Poniżej szczegółowy zakres wsparcia przez naszą Infolinię.

    Zdrowie. „Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa” oferuje

    Udzielenie informacji dotyczących:

    – zachowania zasad higieny w czasach COVID19,

    – objawów mogących świadczyć o zarażeniu COVID19,

    – przeciwdziałaniu zakażeniu COVID19,

    – listy potrzebnych i przydatnych nr telefonów w sytuacji podejrzenia COVID19.

    Możliwość świadczenia usług Concierge medycznego:

    – dane całodobowych aptek, dane dotyczące dostępności leku w najbliższych aptekach,

    – dane dotyczące wskazania najbliższej czynnej placówki medycznej,

    – świadczenia informacyjne,

    – organizacja odpłatnych telekonsultacji z lekarzem, psychologiem, dietetykiem.

    Wsparcie praktyczną wiedzą w zakresie radzenia sobie ze stresem, izolacją:

    – wskazanie technik mindfulness, technik relaksacyjnych, technik radzenia sobie ze stresem itp.,

    – możliwość usług Concierge Psychologicznego w zakresie kontaktowania osoby potrzebującej z psychologami, trenerami personalnymi itp.

    Prawo. „Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa” oferuje

    Konsultant posiada dane dotyczące wszystkich najaktualniejszych informacji na temat wprowadzonych przez Rząd w związku z epidemią koronawirusa, zakazów, ograniczeń, zaleceń lub nakazów.

    Konsultant, dzięki posiadanej wiedzy i materiałom, jest w stanie szczegółowo i w satysfakcjonujący sposób wytłumaczyć osobie zainteresowanej, na czym dokładnie polega wprowadzony zakaz lub ograniczenie.

    Udzielając informacji, konsultant bazuje jedynie na oficjalnych, rządowych źródłach, w związku z czym przekazywana przez niego wiedza jest usystematyzowana i pozbawiona błędów lub nieścisłości, co w sytuacji panującej epidemiii wszechobecnego chaosu informacyjnego, ma niezwykle duże znaczenie dla odbiorców tych informacji.

    Lifestyle, czy sposób spędzania czasu wolnego. „Centrum informacji TUZ Ubezpieczenia na temat koronawirusa” oferuje

    Konsultant udziela porad z różnych obszarów życia.Odpowiada na pytania, które mogą dotyczyć:

    – sposobów na spędzanie wspólnego czasu wolnego z dziećmi,

    – sposobów na naukę w domu przez zabawę,

    – bezpiecznych zakupów,

    – rozrywki online,

    – motywacji do działania,

    – rekomendacji książek, filmów czy gier planszowych,

    – rad dotyczących ubioru,

    – rad dotyczących urody.

    Ikona dostępności
    Aa+
    Aa-
    Ikona kontrastu