Trwały uszczerbek na zdrowiu w następstwie wypadku
Jakie dokumenty są wymagane do rozpatrzenia szkody?
- wypełniony druk zgłoszenia szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków
Poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów:
- dokument potwierdzający tożsamość ubezpieczonego – dowód osobisty,
- opis okoliczności wypadku/protokół policji, jeżeli było prowadzone postępowanie,
- protokół BHP – przy wypadkach w pracy,
- kopia dokumentacji medycznej z przebiegu leczenia i rehabilitacji.
Kto może poświadczyć zgodność dokumentów z oryginałem?
- pracownicy instytucji wystawiającej dany dokument,
- notariusz,
- pracownicy w oddziałach i Centrali TUW TUZ,
Dla umów grupowych, gdzie ubezpieczającym jest zakład pracy dodatkowo dokumenty mogą poświadczyć:
- pracownicy działu kadr, kadry kierowniczej lub księgowości macierzystego zakładu pracy ubezpieczonego,
- osoba obsługująca polisę w macierzystym zakładzie pracy ubezpieczonego.
W jakiej formie TUZ TUW wypłaca odszkodowanie?
Przelew na wskazane konto - najdogodniejsza i najszybsza forma rozliczenia należności. Kwota odszkodowania jest przelewana na wskazany rachunek bankowy już następnego dnia po zatwierdzeniu wypłaty odszkodowania.
Przekaz pocztowy - istnieje możliwość wskazania adresu pocztowego, na który przekazem zostanie wypłacone odszkodowanie.