Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!
Nazywam się Elżbieta Mikusek. Do roli Rzecznika Klienta przygotowywałam się blisko 25 lat pracując w różnych firmach ubezpieczeniowych. Ubezpieczenia znam zarówno od strony matematycznej, poprzez przekazywanie wiedzy na szkoleniach Agentom i pracownikom, po wieloletnią obsługę Klienta nagradzaną kilkakrotnie za innowacyjność i pomysłowość służącą poprawie relacji z Klientami.
Jestem po to aby wspierać Państwa w relacjach z TUZ TUW, aby patrzeć oczami Klientów na działania naszych pracowników, efektywność procesów i wprowadzić łatwy i zrozumiały język komunikacji.
Pierwszym etapem wyrażenia swoich wątpliwości i uwag jest zawsze skierowanie korespondencji na drogę reklamacyjną (reklamacje@tuz.pl). Jeśli odpowiedź na reklamację nie jest satysfakcjonująca, jest napisana niezrozumiale dla Klienta, za dużo w niej cytatów a za mało zrozumienia lub nie zawiera wszystkich poruszonych wątków można zwrócić się do Rzecznika Klienta o wyjaśnienie czy ponowne rozpatrzenie sprawy.
Głównym moim zadaniem będzie rozwiązywanie najtrudniejszych spraw naszych Klientów; tych spraw, których nie obejmą standardowe procedury; tych na które należy spojrzeć wielopłaszczyznowo czy wielowątkowo.
Są dwie możliwości. Można napisać na adres RzecznikKlienta@tuz.pl lub wypełnić poniższy formularz.