Kalkulator

Ubezpieczenia domów i mieszkań

Potrzebujesz ubezpieczenia?

Dobierzemy dla Ciebie najlepszy produkt!

    Wyrażam zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, na wskazane adresy elektroniczne, np. numer telefonu, adres e-mail.
    Wyrażam zgodę na wykonywanie połączeń głosowych przez TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących, dla celów marketingu bezpośredniego.

    Rzecznik Klienta TUZ Ubezpieczenia

    Start | Strefa Klienta | Rzecznik Klienta TUZ Ubezpieczenia

    Nazywam się Elżbieta Mikusek. Do roli Rzecznika Klienta przygotowywałam się blisko 25 lat pracując w różnych firmach ubezpieczeniowych. Ubezpieczenia znam zarówno od strony matematycznej, poprzez przekazywanie wiedzy na szkoleniach Agentom i pracownikom, po wieloletnią obsługę Klienta nagradzaną kilkakrotnie za innowacyjność i pomysłowość służącą poprawie relacji z Klientami.

    Po co jest Rzecznik Klienta?

    Jestem po to aby wspierać Państwa w relacjach z TUZ TUW, aby patrzeć oczami Klientów na działania naszych pracowników, efektywność procesów i wprowadzić łatwy i zrozumiały język komunikacji.

    Z czym można zgłaszać się do Rzecznika Klienta TUZ TUW?

    Pierwszym etapem wyrażenia swoich wątpliwości i uwag jest zawsze skierowanie korespondencji na drogę reklamacyjną (reklamacje@tuz.pl). Jeśli odpowiedź na reklamację nie jest satysfakcjonująca, jest napisana niezrozumiale dla Klienta, za dużo w niej cytatów a za mało zrozumienia lub nie zawiera wszystkich poruszonych wątków można zwrócić się do Rzecznika Klienta o wyjaśnienie czy ponowne rozpatrzenie sprawy.

    Co będzie robił Rzecznik Klienta TUZ TUW?

    Głównym moim zadaniem będzie rozwiązywanie najtrudniejszych spraw naszych Klientów; tych spraw, których nie obejmą standardowe procedury; tych na które należy spojrzeć wielopłaszczyznowo czy wielowątkowo.

    Jak zgłosić się do Rzecznika Klienta TUZ TUW?

    Są dwie możliwości. Można napisać na adres RzecznikKlienta@tuz.pl lub wypełnić poniższy formularz.

    FORMULARZ KONTAKTU Z RZECZNIKIEM KLIENTA

      Imię i nazwisko klienta*:
      Numer reklamacji*:
      Numer polisy lub numer szkody:
      Numer roszczenia:
      W czym Ci mogę pomóc, opisz swój problem:
      Załączniki:
      Czy wyrażasz zgodę aby odpowiedź skierować do Ciebie drogą elektroniczną?
      Adres e-mail*:
      Podaj swój aktualny adres do korespondencji:
      Ulica:
      Numer domu i mieszkania:
      Kod pocztowy:
      Miejscowość:
      Ikona dostępności
      Aa+
      Aa-
      Ikona kontrastu